Czarna Perła

Czarna Perła

@perla.lukow

Polubienia 960332
Ocena brak
Opinie 0
Tak
0 Czy ten profil jest Zaufany?
Nie
Zobacz profil Strona wwwZadzwoń

Lokalizacja

Adres: Pastewnik 2 21-400 Łukow

Ostatnia aktualizacja: 2022-10-02

Opis

W naszym sklepie znajdziecie:

biżuterię rodowaną, platerowaną, szlachetną, chirurgiczną, sztuczną,torebki, kopertówki, kuferki, portfele, ozdoby do włosów

REGULAMIN ZAKUPÓW W SKLEPIE CZARNA PERŁA

1. Sprzedaż jest prowadzona podczas transmisji na portalu biore.pl, facebook.com oraz w wiadomościach prywatnych na facebook.com oraz w wiadomościach prywatnych na biore.pl.

a. Zamówienia złożone na facebook.com należy potwierdzać w wiadomości prywatnej na Messenger.

2. Opłatę należy uiścić w przeciągu 24 godzin.

a. Jeżeli zakup przypada w dni wolne od pracy czas opłaty zostaje przedłużony do najbliższego dnia pracującego.

3. W tytule przelewu należy wpisać nick (nazwa) z facebook.com lub biore.pl

a. Jeżeli zamówienie zostało złożone za pośrednictwem portalu biore.pl lub pod postem w tytule należy wpisać także numer zamówienia.

4. Wszelkie zmiany w zamówieniu należy zgłaszać w wiadomości prywatnej. Informacje podawane w tytule przelewu nie są brane pod uwagę.

5. Paczkę zbiorczą klient może mieć przez okres 10 dni - Paczka zbiorcza czy też inaczej otwarta: zamówienie pierwsze, które jest już opłacone razem z wysyłką klient może zostawić w sklepie. Do tej paczki klient może dobierać towar, przy czym powinien pamiętać o 24 godzinnym czasie opłaty.

a. paczke wysyłamy na wyraźną prośbę klienta lub po upływie terminu paczki otwartej.

b. jeśli klient wyraźnie nie poprosi o wysyłke jego paczka jest traktowana jako zbiorcza

6. Zamówienie zostaje anulowane po upływie 48 godzin.

7. Koszt wysyłki

a. 15 zł na terenie Polski, wysyłka kurierem In Post

b. 20 zł wysyłka zagraniczna do wagi 0,5kg, Poczta Polska

c. Jeżeli paczka przekroczy dopuszczalną wagę klient jest zobowiązany do dopłaty różnicy kosztów wysyłki.

8. Zwrotu/reklamacji można dokonać w ciągu 14 dni. Zwrot wciągu 14 dni licząc od następnego dnia otrzymania musi zostać nadany. Jeśli przysługuje Pani zwrot kosztów wysyłki pokrywamy go w wysokości maksymalnie 15 zł. Zwrot kosztów przysługuje w momencie jeśli otrzymany towar jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem. Do wysyłki należy dołączyć uzupełniony formularz, o ktory nalezy poprosic obsługę sklepu w wiadomości prywatnej, oraz paragon.

Formularz odstąpienie od umowy / zwrotu do pobrania:

https://uokik.gov.pl/download.php?id=1216

a. Na formularzu zwrotu koniecznie należy dopisać swój nick z facebooka lub biore.pl.

b. Zwrot należy wysłać na adres "Czarna Perła Katarzyna Nowak" ul. Międzyrzecka 30B, 21-400 Łuków.

c. Rzeczy z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.

d. Bielizna, perfumy oraz kosmetyki nie podlegają zwrotowi/reklamacji.

9. Klient który notorycznie nie opłaca zamówień zostaje zablokowany.

10. Ceny promocyjne obowiązują wyłącznie przy zamówieniach na biore.pl, na produkty zamówione przez facebook.com obowiązuje cena regularna.

11. Odbiór osobisty jest możliwy w sklepie internetowym ul. Międzyrzecka 30B pon-pt w godzinach 9-17. Zamówienie musi zostać opłacone przelewem, nie ma możliwosci płatności przy odbiorze. Po zaksięgowaniu przelewu otrzymuje Pani od nas wiadomość informującą że paczkę można odebrać. Przed zaksięgowaniem przelewu nie ma możliwości odbioru. Czas na odbiór paczki to 2 tygodnie.

Zasady odbioru osobistego: Towar należy obejrzeć w sklepie przy odbiorze, później towar nie podlega zwrotowi/reklamacji, kosmetyki nie podlegaja reklamacji/zwrotowi, wyprzedaż nie podlega zwrotowi/ reklamacji.

12. Opłata produktów jest jednoczesnym potwierdzeniem zgodności zamówienia, po opłacie klient nie ma prawa roszczeń co do niezgodności zamówienia. Roszenia mogą być przyjmowane tylko jeśli towar wysłany nie jest zgodny z podsumowaniem/produktami znajdującymi się w koszyku.

13. Prosimy nie podbijać/nie ponawiać wiadomości, często ze względu na dużą liczbe wiadomości nasze odpowiedzi są opóźnione. Zawsze odpisujemy od wiadomości najstarszych, każda kolejna wiadomość powoduje przesunięcie wiadomości do najnowszych i jednoczesne opóźnienie odpowiedzi. Podsumowania oraz przypomnienia o opłacie są wysyłane automatycznie przez system, wiec jeśli zostały one wysłane bezpośrednio po zadaniu zapytania przez klienta, klient nadal musi oczekiwać odpowiedzi od pracownika.

14. Pod podsumowaniami z zapisów pod postami klient otrzymuje link za pośrednictwem, którego może dokonać następujących czynności:

a. uzupełnienie danych do wysyłki

b. płatność poprzez przelewy24 lub przelew tradycyjny

c. przekazanie paczki do wysyłki lub wybranie zamówienia zbiorczego

Obrabiając zamówienie przez wykorzystanie linku przyspiesza się czas wysyłki do maksimum, można przy tym pominąć konwersacje z obsługą i samodzielnie dokonać wszelkich akcji w zamówieniu.

15. Wygrane gratisy dokładamy do zamówień lub wysyłamy po opłacie kosztów wysyłki. Na odbiór gratisu klient ma czas prze miesiąc.

Jesteś właścicielem tego profilu? Zyskaj za darmo więcej zapytań i klientów w swojej firmie

Darmowe wyróżnienie profilu na 30 dni!

Dołącz do Zaufany Profil

Opinie o Czarna Perła

Brak opinii.

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego profilu?

Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania swojego profilu, odpowiedzi na opinie oraz wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.

Zarządzaj tym profilem

Może Ci się spodobać

x

Zgłoś naruszenie

Czarna Perła
@perla.lukow

Klikając "Wyślij zgłoszenie", oświadczam iż akceptuję Regulamin serwisu i Politykę prywatności Serwisu ZaufanyProfi.pl