Madzia Styl - transmisje sprzedażowe - live

Madzia Styl - transmisje sprzedażowe - live

@MadziaStyl

Polubienia 29116
Ocena brak
Opinie 0
Tak
0 Czy ten profil jest Zaufany?
Nie
Zobacz profil Strona wwwZadzwoń

Szczegóły

Utworzono: 15 czerwca 2019

Ostatnia aktualizacja: 2022-12-14

Kategorie: Sklep z odzieżą dla kobiet, Odzież (marka)

Opis

Sklep z odziezą damską. Sprzedaż prowadzimy na transmisjach sprzedażowych i postach sprzedażowych. Szybkie zakupy, szybka płatność, szybka wysyłka.

REGULAMIN 😊

Zakupy w sklepie internetowym w butiku Madzia Styl odbywa się poprzez zakupy na filmikach na stronie oraz transmisjach sprzedażowych.

😊 Zakup – aby coś zakupić należy wpisać „kod+1”, w komentarzu musi znaleźć się tylko takie sformułowanie. Inaczej system nie odpowie na komentarz.

😊 Koszyk – jeśli udało się załapać koszyk przychodzi od razu na Messenger. Zawsze na koniec każdego dnia musi on zostać potwierdzony, jeśli występują problemy można skontaktować się na numer 730330955 pn-pt 8-16 sob 9-13. Po 24 h może on zostać zwolniony. Pamiętaj, że potwierdzając pierwszy koszyk ZAWSZE wybierasz kurier/paczkomat/zagranica. Hasło "mam otwartą paczkę dobieram" - oznacza, że masz otwartą paczkę z opłaconymi kosztami wysyłki i do niej dobierasz. Potwierdzony koszyk staje się pusty a twoje zamówione produkty przechodzą do zamówień - ikonka dole po wejściu w koszyk :)

😊 Opłata zamówienia – Przelewy 24, przy wykonywaniu tego przelewu pobierana jest prowizja 1,5 (koszt prowizji), przelew taki jest u nas od razu. Przelew tradycyjny – na konto bankowe, na jego sprawdzenie mamy do 4 dni roboczych od momentu ich księgowania.

😊 Wysyłka – Wysyłamy paczki pon-pt. decyduje kolejność wpłat. Na wysyłkę mamy do 7 dni od zaksięgowania ostatniej wpłaty za ostatnie zamówienie. Przy przelewach tradycyjnych do tego czasu dolicza się czas sprawdzenia przelewu czyli do 10 dni. Informacja o statusie paczki jest dostępna po wejściu przez koszyk w ikonkę „zamówienia” . Wysyłamy za granicę, koszt takiej wysyłki ustalany jest od wagi, paczka taka może być odkładana po opłaceniu bezterminowo. Wysyłamy kurierem i paczkomatem – koszt 15 zł (opłacany powinien być od razu).

😊 Komunikacja – zalecamy kontakt telefoniczny, Messenger często jest odczytywany automatycznie przez system. Na odpowiedź czeka się do 24h, jeśli czekacie dłużej, zalecamy kontakt telefoniczny.

😊 Odkładanie – paczki można odkładać z 2 sztukami na kolejny tydzień. Przykład: Zaczynamy prowadzić sprzedaż poprzez posty czy też transmisję od wtorku do niedzieli, udało się zakupić wam np. we wtorek ale chcecie do niedzieli dobierać to na koniec dnia przy potwierdzaniu zamówienia w uwagi wpisujemy „odkładam do niedzieli” – brak takiej informacji paczka bez względu na ilość sztuk zostanie wysłana. Jeśli np. do końca tygodnia uda się zebrać tylko dwie sztuki i już przy ostatnim potwierdzeniu koszyka w niedziele wiecie, że nie uda wam się w danym tygodniu nic kupić to w uwagi do zamówienia wpisujemy „odkładam” wtedy paczka zostaje odłożona na kolejny tydzień. Brak informacji o odłożeniu paczki w ostatnim zamówieniu również skutkuje jej zamknięciem. Jeśli z jakiś przyczyn, okazuje się że nie macie tego w uwagach warto do nas zadzwonić i to zmienimy 😊.

😊 Nie łączymy paczek, zalecamy kupowanie z jednego konta.

😊 Zwroty – na zwrot klient ma 14 dni od otrzymania paczki. Jeśli klient decyduje się na odłożenie paczki, termin na zwrot liczony jest od momentu złożenia zamówienia danych rzeczy (dotyczy tylko produktów odłożonych). Rzeczy z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi ani wymianie. O chęci dokonania zwrotu należy nas poinformować na Messenger lub telefonicznie, wtedy zostaną przesłane dane do zwrotu oraz formularz. Na zwrot środków mamy 14 dni roboczych. KOSZTY ZWROTU PONOSI ZWRACAJĄCY. Prawidłowy zwrot to formularz+paragon, ewentualnie potwierdzenie wpłaty za dokonywaną rzecz.

😊Nieodebrana paczka - wtedy ponosisz koszty ponownej wysyłki 15 zł i jeśli była nieodebrana z Twojej winy ponosisz jeszcze koszty paczki zwrotnej 10 zł. (Opłata zawsze jest w obie strony)

😊 Reklamacje – jeśli produkt jest uszkodzony niezwłocznie prosimy o informację, jeśli w paczce z uszkodzoną rzeczą były np. 3 sztuki to koszt wysyłki do zwrotu dzielony jest na 3.

😊 Darmowa wysyłka przysługuje powyżej kwoty 500 zł jednego zamówienia (nie kilku zbieranych z tygodnia) - nie mogą w takim zamówieniu znajdować się rzeczy objęte wyprzedażą.

😊 ➡️➡️PRAWIDŁOWO ZŁOŻONE ZAMÓWIENIE:

1. Wpisuje kod, 2. Otwieram koszyk na Messenger, 3. Potwierdzam koszyk (potwierdzenie oznacza, że znikną one z koszyka i przejdą do zamówień), 4.Wypełniam dane zatwierdzam 5. Wpisuję w uwagi lub nie słowo „odkładam”, 6. Czekam na zmianę statusu zamówienia i wysyłkę 😊

Udanych zakupów 😊

Jesteś właścicielem tego profilu? Zyskaj za darmo więcej zapytań i klientów w swojej firmie

Darmowe wyróżnienie profilu na 30 dni!

Dołącz do Zaufany Profil

Opinie o Madzia Styl - transmisje sprzedażowe - live

Brak opinii.

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego profilu?

Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania swojego profilu, odpowiedzi na opinie oraz wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.

Zarządzaj tym profilem

Może Ci się spodobać

x

Zgłoś naruszenie

Madzia Styl - transmisje sprzedażowe - live
@MadziaStyl

Klikając "Wyślij zgłoszenie", oświadczam iż akceptuję Regulamin serwisu i Politykę prywatności Serwisu ZaufanyProfi.pl