M. K Moda dla prawdziwych kobiet

M. K Moda dla prawdziwych kobiet

@324027778249378

Polubienia 52820
Ocena brak
Opinie 0
Tak
0 Czy ten profil jest Zaufany?
Nie
Zobacz profil Zadzwoń

Lokalizacja

Adres: ul.Powstańców Wielkopolskich 18 30-553 Kraków

Szczegóły

Utworzono: 17 marca 2019

Ostatnia aktualizacja: 2022-12-13

Kategorie: Sklep odzieżowy, Społeczność, Odzież (marka)

Opis

Z chęcią pomożemy Ci wybrać coś dla każdej kobiety �

Butik internetowy z odzieżą najwyższej jakości.

Ubierzemy każda z Was �

Dyżur telefoniczny odbywa się we wtorki i piątki w godzinach 12:00-16:00.

REGULAMIN ZAKUPÓW PODCZAS TRANSMISJI SPRZEDAŻOWEJ BUTIKU MK MODA DLA PRAWDZIWYCH KOBIET

§ 1.

Postanowienia ogólne

Ilekroć w Regulaminie jest mowa o poniżej wskazanych terminach, należy przez nie rozumieć:

• Usługodawca – MK MICHAŁ KIRSCHANEK , NIP: 6782947299, HALINA KRAWCZYK NIP: 9451394520

numer telefon: +48 534 914 558

• Regulamin - niniejszy dokument określający warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę, to jest ogólne warunki sprzedaży towaru i jego dostawy;

• Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, zawierająca z Usługodawcą umowę sprzedaży niezwiązaną bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową (konsument w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2020 poz.287) , osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, przedsiębiorca w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz.U.2020.1740 j.t.);

Klient chcący robić zakupy w naszym butiku powinien posiadać zdjęcie profilowe.

• Towar – artykuły odzieżowe i podobne sprzedawane detalicznie przez Usługodawcę podczas transmisji sprzedażowej;

• Zamówienie – prowadzące do zawarcia umowy sprzedaży oświadczenie woli Klienta wskazujące na wybrane przez niego Towary określonego rodzaju i ilości;

• Transmisja sprzedażowa – nagranie video prowadzone na żywo przez oficjalny profil Usługodawcy na Facebooku:

https://www.facebook.com/M-K-Moda-dla-prawdziwych-kobiet-324027778249378

podczas którego prezentowane są towary, których zakup Usługodawca oferuje oglądającym.

Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej przez Usługodawcę z Klientem, a akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, jednak konieczna do zawarcia umowy sprzedaży.

Informacje o Towarach znajdujących się w ofercie Usługodawcy stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z treścią Regulaminu.

Nazwa, Logo Usługodawcy oraz niniejszy regulamin stanowią dobro prawnie chronione, jakiekolwiek ich wykorzystywanie bez uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody jest zabronione.

§ 2.

Zasady realizacji umowy sprzedaży

Szczegółowe warunki umowy sprzedaży określają postanowienia Regulaminu, obowiązujące przepisy prawa oraz ewentualne dodatkowe indywidualne pisemne ustalenia stron.

Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia Klientowi możliwości zrealizowania zamówienia przez Usługodawcę.

Do zawarcia umowy sprzedaży niezbędne jest:

a) zapoznanie się Klienta z Regulaminem i zaakceptowanie jego treści;

b) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych , otrzymywanie informacji generowanych przez system oraz informacji od Usługodawcy dotyczących realizacji Zamówienia;

c) poprawne złożenie Zamówienia;

d) zobowiązanie do zapłaty ceny i dostawy Towaru;

e) potwierdzenie Zamówienia przez Usługodawcę.

Składając Zamówienie Klient oświadcza, iż:

a) zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego treść;

b) wyraża zgodę na przetwarzanie podanych danych w celach związanych z realizacją umowy sprzedaży zgodnie z Ustawą o RODO;

Z chwilą dokonania zamówienia towaru, Klient zawiera z Usługodawcą umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, którą może wypowiedzieć w każdym czasie poprzez oświadczenie wysłane za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres Usługodawcy.

§ 3.

Składanie zamówień

Składając Zamówienie Klient wskazuje rodzaj i ilość Towaru, zobowiązuje się do jego odbioru oraz zapłaty ceny.

Zamówienia mogą być składane poprzez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, poprzez wysłanie wiadomości zawierającej zdjęcie, kolor, ilość oraz rozmiar (jeśli produkt oferowany jest w różnych rozmiarach) za pomocą komunikatora Massenger dla oficjalnego konta

https://www.facebook.com/M-K-Moda-dla-prawdziwych-kobiet-324027778249378 lub

Messenger https://www.facebook.com/paula.sikora.9480

oraz poprzez zamówienie na transmisji internetowej emitowanej poprzez stronę na facebooku

https://www.facebook.com/M-K-Moda-dla-prawdziwych-kobiet-324027778249378

Podczas transmisji podawane są wszystkie wymiary. Na transmisji dopuszczalna jest wymiana towaru oraz rezygnacja o ile nie odbywa się po koniec transmisji gdyż jest to dla nas jednoznaczne z celowym blokowaniem towaru. Klient, który będzie propagował tego typu zachowania będzie blokowany.

Po transmisji nie podajemy żadnych wymiarów ani dodatkowych zdjęć.

Po transmisji rezygnacja opiewa całość zamówienia a klientowi dziękujemy za współprace.

Przed przystąpieniem do realizacji Zamówienia Usługobiorca potwierdza złożone Zamówienie niezwłocznie ale nie później niż 12h po dokonaniu zakupu na transmisji internetowej. Po tym terminie towar zostaje zwolniony.

Potwierdzenie Zamówienia jest dokonywane przez Usługodawcę w terminie do 5 dni roboczych od złożenia Zamówienia.

W przypadku braku potwierdzenia Zamówienia zalecany jest niezwłoczny kontakt Klienta z Usługodawcą celem zapewnienia prawidłowej realizacji usługi.

Realizacja Zamówień i dostawa Towarów odbywa się w godzinach od 9:00-17:00 w dni robocze i może potrwać przy Zamówieniach dostarczanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej łącznie do 5 dni roboczych, a przy Zamówieniach dostarczanych za granicę łącznie do 14 dni roboczych od dnia zaksięgowania środków na koncie usługodawcy.

Nie wysyłamy paczek za granice.

§ 4.

Zasady dokonywania płatności

Przedstawiona podczas transmisji cena sprzedaży Towaru nie zawiera kosztów dostawy.

Ostateczna cena sprzedaży zawierająca koszty dostawy i inne wskazana jest w podsumowaniu Zamówienia przed jego ostatecznym zatwierdzeniem.

Przedstawiane podczas transmisji ceny Towarów oraz koszty dostawy i inne są cenami brutto uwzględniającymi podatek od towarów i usług VAT, cła i inne opłaty w wysokości określonej właściwymi przepisami, wyrażonymi w walucie polskiej.

Zapłata ceny sprzedaży powinna nastąpić poprzez przelew tradycyjny na rachunek bankowy Usługodawcy podany w wiadomości zwrotnej na zamówienie złożone za pomocą komunikatora Massenger w terminie 24 GODZINY od chwili otrzymania od nas rozliczenia. Klient jest zobowiązany do przesłania usługodawcy potwierdzenia dokonania wpłaty.

W przypadku nie dokonania wpłaty w terminie 24 godzin od momentu otrzymania rozliczenia zamówienie zostaje anulowane a klientowi dziękujemy za współpracę.

Na życzenie Klient otrzymuje dokument sprzedaży w postaci faktury VAT drogą elektroniczną, jeśli składając Zamówienie zgłosił chęć otrzymania faktury VAT i podał niezbędne w tym celu dane.

§ 5.

Zasady realizacji dostawy

Dostawa Towarów odbywa się na adres dostawy wskazany przez Klienta w Zamówieniu.

Usługodawca realizuje dostawę Towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.

NIE WYSYŁAM ZA POBRANIEM. NIE WYSYŁAMY DO PACZKOMATU ANI ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ CZY INNYCH PRZEWOŹNIKÓW NIŻ POWYŻSZY.

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie towaru podczas transportu o ile nie został spisany protokół reklamacyjny z kurierem podczas odbioru.

Koszty dostawy są wskazane w rozliczeniu i zależą od ciężaru paczki oraz miejsca dostarczenia.

Dostawa Towarów odbywa się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz na terenie Unii Europejskiej (tylko dla stałych klientek).

Składane Zamówienia nie są realizowane w niedziele, święta, dni ustawowo wolne od pracy, a także w inne dni przyjęte w przedsiębiorstwie Usługodawcy jako wolne od pracy, o których poinformował on przed złożeniem Zamówienia przez Klienta.

Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności na rachunku bankowym Usługodawcy.

§ 6.

Warunki reklamacji i rękojmi

Usługodawca zobowiązuje się dostarczać Klientowi Towar wolny od wad istotnych i wad fizycznych.

Wadą fizyczną Towaru jest jego niezgodność z umową sprzedaży, w sytuacji gdy Towar:

a) nie ma właściwości, które Towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel oznaczony w umowie sprzedaży albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia Towaru;

b) nie ma właściwości, o których istnieniu Usługodawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

c) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował przy zawarciu umowy sprzedaży, a Usługodawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

d) został Klientowi wydany w stanie niezupełnym.

Nie jest wadą fizyczną ubytek czy też uszkodzenie Towaru, o którym Klient został poinformowany przed dokonaniem jego zakupu.

Nie stanowią o niezgodności towaru z umową różnice pomiędzy rzeczywistym wyglądem dostarczonego towaru a jego wizerunkiem nieprzedstawionym podczas transmisji video, jeśli są one wynikiem indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, wygląd faktury, proporcje itd.)

W przypadku niezgodności Towaru z umową Klient będący konsumentem może składać reklamację na adres messengera

https://www.facebook.com/paula.sikora.9480 z którego otrzymał rozliczenie pisemnie. Klient powinien wówczas odesłać Usługodawcy reklamowany Towar wraz z opisem niezgodności oraz protokołem reklamacyjnym wydrukowanym ze strony internetowej.

Reklamacja powinna być zgłoszona niezwłocznie po powzięciu wiadomości o podstawie jej zgłoszenia.

Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 30 dni od jej otrzymania i informuje Klienta o sposobie jej rozpatrzenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez niego adres, chyba że Klient zastrzegł, iż decyzja co do sposobu rozpatrzenia reklamacji powinna być sporządzona na piśmie i przesłana na wskazany przez Klienta adres.

Brak odpowiedzi Usługodawcy co do sposobu rozpatrzenia reklamacji we wskazanym powyżej terminie stanowi o jej pozytywnym rozpatrzeniu.

W przypadku realizacji zasadnej reklamacji koszty związane z wysłaniem Usługodawcy Towaru, a następnie z wysłaniem Klientowi nowego Towaru bądź usunięcia niezgodności ponosi Usługodawca.

§ 7.

Prawo odstąpienia od umowy

Klientowi będącemu konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej w Sklepie internetowym na zasadach wskazanych poniżej.

Klient może odstąpić od umowy sprzedaży podając przyczynę zwrotu.

Zwroty ustalane są telefonicznie.

Adres do zwrotu zostanie podany w wiadomości prywatnej.

Klient zobowiązany jest wówczas do zwrotu zakupionego Towaru (nowego, bez śladów używania), w ciągu 14dni od otrzymania zakupionego towaru. Konieczne jest dołączenie do odsyłanego towaru formularzu zwrotu otrzymanego w wiadomości prywatnej.

Zwroty gotówkowe nie są wykonywane. Pieniądze za zwrócony towar Klient może wykorzystać jako nadpłatę na kolejne zakupy lub w postaci bonu podarunkowego, do wykorzystania w ciągu 30dni od rozpatrzenia zwrotu.

Klient może zwrócić towar tylko raz, notoryczne zwracanie towaru wiąże się z zablokowaniem klienta na stronie.

Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów związanych z odstąpieniem od umowy.

Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Usługodawca rości sobie prawo do współpracy tylko z rzetelnymi klientami.

§ 8.

Warunki techniczne korzystania z usługi

W celu poprawnego korzystania z transmisji sprzedażowych Klient powinien posiadać: połączenie z siecią Internet, urządzenia pozwalające na korzystanie z zasobów sieci Internet (komputer, tablet etc.), podstawowy system operacyjny oraz z przeglądarkę (np. Firefox, Internet Explorer) umożliwiającą wyświetlanie na ekranie urządzenia dokumentów hipertekstowych, powiązanych w sieci Internet przez sieciową usługę www oraz obsługującą język oprogramowania JavaScript, z włączoną opcją akceptowania plików cookies, aktywne konto poczty elektronicznej, oprogramowanie Adobe Acrobat Reader umożliwiające odczytywanie plików pdf, numer telefonu komórkowego.

§ 9.

Postanowienia końcowe

Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 30.08.2021 r.

Usługodawca może dokonać zmiany postanowień Regulaminu w każdym czasie, a zmiana taka będzie upubliczniona. Zmiany Regulaminu będą obowiązywać w terminie 14 dni od dnia upublicznienia.

Klient zostanie powiadomiony o zmianie Regulaminu przy pierwszej transmisji po zmianie Regulaminu oraz o możliwości zaakceptowania lub odmowy zaakceptowania zmienionego Regulaminu. Odmowa zaakceptowania zmienionego Regulaminu będzie się wiązała z wyłączeniem klienta z udziału w transmisji i nieobsługiwaniem jego zamówień.

Zmiana Regulaminu nie będzie naruszać praw nabytych Klienta wynikających z zamówień złożonych przed wprowadzeniem zmiany (strony wiąże Regulamin obowiązujący w chwili złożenia zamówienia przez Klienta).

Po trzykrotnych zakupach zakończonych sukcesem w naszym butiku zapraszamy klientki do Naszej grupy zamkniętej znajdującej się pod adresem

https://www.facebook.com/groups/185911965628768/?ref=share

Aby dostać się do grupy po 3 krotnych zakupach należy wysłać zaproszenie oraz odpowiedzieć na zadane pytania.

Jesteś właścicielem tego profilu? Zyskaj za darmo więcej zapytań i klientów w swojej firmie

Darmowe wyróżnienie profilu na 30 dni!

Dołącz do Zaufany Profil

Opinie o M. K Moda dla prawdziwych kobiet

Brak opinii.

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego profilu?

Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania swojego profilu, odpowiedzi na opinie oraz wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.

Zarządzaj tym profilem

Może Ci się spodobać

x

Zgłoś naruszenie

M. K Moda dla prawdziwych kobiet
@324027778249378

Klikając "Wyślij zgłoszenie", oświadczam iż akceptuję Regulamin serwisu i Politykę prywatności Serwisu ZaufanyProfi.pl