Darmowa wizytówka Twojej firmy w internecie!

Adrian Płucienniczek

2022-10-05 11:20:54.

Twoja profesjonalna wizytówka firmy na platformie Zaufany Profil 

 

 

 

 

Wizytówki papierowe firmy to już przeżytek. Skończyły się czasy drobnego kawałka papieru z wdrukowanym logo, sloganem reklamowym i szczątkowymi informacjami kontaktowmymi. Wizytówki papierowe są wypierane przez ich elektroniczne odpowiedniki. Portal Zaufany Profil idzie za ciosem oraz podąża za najnowszymi nowinkami technologicznymi. Oferujemy Wam profesjonalną wizytówkę Twojej firmy w sieci - zupełnie za darmo. 

 

Poznaj jak zbudować profesjonalną wizytówkę krok po kroku:

1.

 

 

Pierwszym i zarazem najważniejszym elementem Twojej wizytówki jest zajawka. Znajduję się w niej logo, nazwa profilu oznaczona "niebieskim ptaszkiem" po ówczesnym zarejestrowaniu i uwierzytelnieniu profilu - Dodaj profil, który świadczy o zweryfikowaniu przez nas Twojego profilu. Oraz opinia w gwiazdkach. To tutaj zaczyna się historia Twojego potencjalnego klienta! 

 

  • Zadbaj o estetyczność i przejrzystość Twojego loga, to ono przyciąga klientów! 
  • Koniecznie zarejestruj i uwierzytelnij swoje konto, by nadać mu status zaufanego. 
  • Zbieraj opinię klientów, by klienci chętniej klikali w Twój profil.

 

2.

 

 

Przyjmijmy, że Twój potencjalny klient wszedł na Twój profil. Co dalej? Pierwsze, co rzuci mu się w oczy, to logo i nazwa profilu. Poniżej znajduję się ilość polubień na Facebooku, średnia arytmetyczna ocen, ilość opini, a także rating, który wpływa na pozycjonowanie Twojego profilu. Wszystkie tę składniki będą stanowić "posiłek" dla Twojego klienta, albo zachęci go swoją aromatyczną wonią w powietrzu i piękną estetyką, albo wręcz odwrotnie - uzna go za zgnilizne dla sępów. 

 

  • Nazwa profilu powinna być chwytliwa i łatwa do zapamiętania.
  • Zachęcaj swoich klientów do lajkowania, przesyłania feedbacku w komentarzach oraz pozostawienia rzetelnej opinii.

 

3.

 

 

Jak już pewnie zauważyliście, poniżej centralnej rubryki znajduję się o taki tajemniczy guziczek. Do czego on służy? Zaufanie stanowi nasze indywidualne narzędzie pomiarowe, bardzo ważne dla naszej platformy. Zgadzając się, że dany profil jest godny zaufania potwierdzacie, że profil jest zbudowany na podstawie modelu Zaufania, o którym będziemy pisać w najbliższej przyszłości!

 

4. 

 

Czym byłaby wizytówka bez danych kontaktowych? Istotną częścią Twojej wizytówki są wszystkie Twoje profile na social mediach, strony internetowe oraz podstawowe dane kontaktowe - jest to podstawa istatnienia profilu.

 

  • Zadbaj o wygląd swoich social mediów. Podałbyś swojemu klientowi przepiekną wizytówkę, która ostatecznie poprowadziłaby klienta do firmy krzak?
  • Zachęcamy do utworzenia własnej domeny internetowej, będącej alternatywą dla social mediów. 
  • Dodaj koniecznie swój adres e-mail, bądź nr. telefonu! 

 

5. 

 

Kolejną ważna rubryką jest część opisowa. To jest Twój moment, byś się wykazał! Pomyśl co chciałbyś przekazać Twojemu klientowi - wszystkie chwyty dozwolone!  Możesz w pigułce opisać czym się zajmujesz oraz przedstawić ofertę, a może napisać przyciągający/ humorystyczny opis Twojej firmy. Albo jedno i drugie.. 

 

  • Zadbaj o ładną interpunkcje, polszczyznę i znaki specjalne - nikt nie lubi czytać szlamu. 
  • Używaj emotek. Dzięki tej stronce znajdziesz wszystko czego potrzebujesz.
  • Rozszerz informacje kontaktowe dodając nr. telefonu, whatsapp'a, telegrama - czego używasz do kontaktu z klientami. 

 

6.

 

Jeśli posiadasz własny lokal, ważne jest dodanie szczegółej lokalizacji. Chyba chcemy uniknąć tryliarda telefonów:

 

"Dzień dobry, wpisałem Państwa adres w wyszukiwarce google i nie jestem pewien..." 

 

  • Wpisz dokładne dane adresowe, a jeśli jesteś świadomy tego, że google maps źle pokazuje twoją lokalizację, napisz krótki opis w jaki sposób znaleźć Twoją firmę. 
  • Pamiętaj, że im szybciej założysz profil, tym ludzie rzadziej będą uznawali Twoją firmę za "firmę krzak", albo po prostu "scam". 
  • Koniecznie dodaj kategorię Twojej działalności. 

 

7.

 

 

Ostatnim a zarazem równie ważnym elementem Twojej wizytówki są opinię. Nasi użytkownicy mają prawo wystawić opinię w formie graficznej (gwiazdek) oraz tekstowej, przy czym zachowując pełną anonimowość. Największą wartość mają szczególnie tę opisowe, to one podpowiadają Wam w jaką stronę obrać kierunek rozwoju. Częstokroć stanowią też niepodważalny argument za lub przeciw, jeśli klient jest niezdecydowany. 

 

  • Nie lekceważ opinii wystawianych przez Twoich klientów.
  • Zmierz się nawet z tymi negatywnymi - nie poddawaj się. Przecież znasz swoją wartość?
  • Poproś stałych klientów o zostawienie opinii oraz, by poopowiadali o swoich odczuciach związanych z współpracą z Waszą działalnością. 

 

Dotrwaliśmy do końca! Uff.. 

 

Dziękuje, że dotrwałeś do końca. Mam nadzieję, że niniejszy poradnik okazał się skuteczny oraz wyczerpująco odpowiedział na wszystkie Wasze pytania. A jeśli nie? To skontaktuj się z Nami. Oto nasza wizytówka: --> Zaufany Profil <--

 

Chciałbym jednakże zaznaczyć, że poradnik ów będzie stale aktualizowany. Nasz platforma Zaufany Profil stale się rozwija pod kątem nowoczesnych rozwiązań w trosce o naszych klientów. O wszystkich zmianach będziemy informować na naszych social mediach oraz na blogu, którego właśnie czytasz. 

 

Dołącz do Nas na: